Monday, December 13, 2010

Half Day

Salam semua..hari ni saya 1/2 day lor...

Qaisz demam panas..kesian dia..tak bagi aku pergi keje pagi tadi...Demamnye kejap kebah, kejap panas...masa pergi klinik suhu dia smpi 39..risau beb...

Pestu mengadu sakit perot lak...ni sume jangkit dari aku la ni..aku yang start demam dulu...hari ni pon kepala aku dah pusing2..pening yang teramat sangat.

Bila dah jadi cam gini baru aku nyesal tak amik insurans...hmm..ni membuatkan aku nekad tuk amik insurans tuk qaisz cepat2...senang klu kene masuk wad ke apa kan..bukan laa mintak dia sakit..tapi kita tak tau bila dia nak sakit kan...

Korang doakan Qaisz cepat sembuh ye!..

2 comments:

pRincESs_N said...

get well soon qaisz yg ensem...

Fieza a.k.a ibu Qaisz + Dayana + Anas said...

princess_N
thanks untie...hehehee